Úřad je v provozu v úředních hodinách platících před vyhlášením nouzového stavu.
K zajištění činnosti úřadu, aby případné karanténní opatření vůči části zaměstnanců neohrozilo provoz úřadu, pracují zaměstnanci ve dvou skupinách tak, aby se tyto dvě skupiny nepotkávaly.
SEZNAM ÚŘEDNÍKŮ VYŘIZUJÍCÍCH V KONKRÉTNÍ DEN KONKRÉTNÍ AGENDU
ČTVRTEK 7 – 12, 13 - 14:30 HODIN
Zaměstnanci se v některých agendách mohou zastupovat. Pokud to nebude možné, podání předají k vyřízení příslušnému zaměstnanci.
Z tohoto důvodu klientům doporučujeme předem se informovat na uvedených telefonních kontaktech o možnosti sjednání termínu osobní návštěvy u konkrétního zaměstnance v případě, že se nejedná jen o odevzdání podání či podnětu.
PRO VŠEOBECNÉ DOTAZY JE MOŽNÉ VYUŽÍT TEL. ČÍSLO 251 625 794.
UPŘEDNOSTŇOVÁN JE I NADÁLE PÍSEMNÝ, ELEKTRONICKÝ ČI TELEFONICKÝ KONTAKT PŘED KONTAKTEM OSOBNÍM.
- K zajištění opatření zabraňujícímu přímému kontaktu bez bariéry do 2 metrů bude budova úřadu i nadále uzavřena. V případě nutného osobního kontaktu klient použije zvonek a videotelefon vpravo u vchodu do budovy a sdělí svůj požadavek.
- Bude-li nutný vstup klienta do budovy, pak pouze s ochranným prostředkem dýchacích cest (rouška, respirátor apod.).
Klienty vykazující příznaky nemoci žádáme, aby návštěvu odložili. - Po vstupu do budovy a při odchodu z budovy je nezbytné, aby klient použil připravený dezinfekční prostředek pro dezinfekci rukou.
- Klienti budou do budovy vstupovat k zaměstnancům jednotlivě, proto prosíme o trpělivost, pokud bude zaměstnanec vyřizovat klienta před vámi. I před budovou prosím dodržujte vzájemný odstup min. 2 metry.
- Příjem dokumentů od klientů je veden přednostně prostřednictvím elektronické komunikace, v případě osobního doručení je upřednostňováno podání do schránky pro podání u vchodu do budovy. Potřebuje-li klient kopii svého podání označit podacím razítkem, využije zvonek a videotelefon vpravo u vchodu do budovy úřadu.
- Při správním řízení je možné po předchozí konzultaci s oprávněnou úřední osobou a na žádost účastníka řízení o konkrétní dokument, soupis spisu apod. Umožnit dálkové nahlížení do spisu.
- Prokázání totožnosti osoby vůči správnímu orgánu je relevantním důvodem pro sundání ochranného prostředku klienta. Zaměstnanec převezme od klienta průkaz totožnosti a poodstoupí na vzdálenost 2 metry. Klient na pokyn zaměstnance na několik vteřin odkryje obličej a po ztotožnění jej opět zakryje.
KLIENTY UJIŠŤUJEME, ŽE V BUDOVĚ ÚŘADU JSOU PROVÁDĚNA ZVÝŠENÁ HYGIENICKÁ OPATŘENÍ – PRAVIDELNÁ DEZINFEKCE PLOCH, KLIK, ZÁBRADLÍ A DALŠÍCH DOTYKOVÝCH MÍST. ZAMĚSTNANCI ÚŘADU POUŽÍVAJÍ OCHRANNÉ PROSTŘEDKY DÝCHACÍCH CEST NEBO PRACUJÍ ZA PŘEPÁŽKOU.